Saturday, September 3, 2016

Noman Mubashir (42) that he is gay after King’s speech – Manager

Promotion med annonselenker

I et intervju i VG står Noman Mubashir frem som homofil. Programlederen ble intervjuet i forbindelse kongens tale på Slottets hagefest torsdag.

På sin egen Facebook-profil kommenterer NRK-profilen saken.

«Jeg svarte at jeg tilhører tre ulike minoriteter; muslim med pakistanske røtter og homofil. Ikke den enkleste kombinasjonen siden det har plaget meg i mange år, så det rører meg dypt at kongen snakker varmt om alle tre grupper i sin fornuftige, rause og inkluderende tale», skriver han.

Innlegget har fått flere hundre «likes» og hjertene hagler.

Les også: Kongens tale går viralt

Rørt

I intervjuet med VG legger Mubashir ikke skjul på at han ble veldig rørt talen til kong Harald.

– Noen vil kritisere talen for å være pompøs og naiv. Men for meg er den fylt med kjærlighet, omtanke og toleranse. Selv tilhører jeg flere minoriteter (muslim med pakistanske røtter og homofil), ikke den enkleste kombinasjonen så det rører meg dypt at kongen snakker varmt om alle tre grupper, sier Noman Mubashir.

STILSIKKER FORFATTER: Mubashir er flere ganger kåret til Norges best kledde mann.

Nettavisen har vært i kontakt med Mubashir. Han bekrefter Facebook-meldingen, men han ønsker ikke å si så mye mer om dette nå.

Programleder

Noman Mubashir begynte sin karriere som reporter for «Migrapolis» på NRK og fortsatte etter hvert som nyhetsanker for «Østlandssendingen» i NRK. I tillegg har  han utgitt flere bøker.

I 2011 deltok han «Skal vi danse» på TV 2. Han røk ut etter sin fjerde danseduell. Mubashir er også kjent for sin klesstil. Han har flere ganger blitt kåret til Norges best kledde mann av VG og Se og Hør.

Lik NA24 her og få flere ferske økonominyheter!

LikeTweet

No comments:

Post a Comment