Friday, September 2, 2016

Ruby Dagnall (16) joins in “Shame” – VG

Har kapret rolle i årets mest omtalte TV-serie.

Ifølge Dagsavisen bekrefter NRK at Nesodden-jenta blir å se i tredje sesong av den populære ungdomsserien «Skam».

− Jeg ser mye film. Quentin Tarantino er favorittregissøren min, og «Pulp Fiction» er en film jeg har sett mange ganger. «Birdman» også. Ellers er TV-serier stort blant vennene mine, alle følger selvsagt med på «Skam», sier Ruby Dagnall til avisen.

Les også: Slik blir nye «Skam»

I intervjuet kommenterer hun ikke rollen i den populære serien ytterligere.

16-åringen går selv på teaterlinjen på Hartvig Nissen videregående i Oslo, hvor «Skam» finner sted.

Fikk du med deg? Slutter i «Skam»

Hun spiller også hovedrollen i filmen «Rosemari», som har premiere 9. september. Det er en dramakomedie regissert av Sara Johnsen.

Å bli skuespiller var aldri del av en plan, sier Dagnall selv.

− Jeg og noen venner syklet bort på audition fordi vi ikke hadde noe annet å gjøre den dagen.

LikeTweet

No comments:

Post a Comment