Friday, September 26, 2014

Britney Spears gets lingerie designer, I wanted to give something back to my fans – NRK

– Jeg bestemte meg for å lage min egen kolleksjon fordi det er noe jeg har hatt lyst å gjøre siden jeg var 17 år gammel, jeg ønsket meg en egen serie med undertøy og nattøy, forteller Spears til NRK.

– Ville gjøre noe meningsfullt

Fredag var superstjernen er i Norge for å promotere sin nye undertøyskolleksjon «The Intimate Britney Spears».

Les også: – Et eventyrlig møte

– Jeg ville gi noe tilbake til mine fans, noe som betyr mye for meg. Ikke bare ha en vilkårlig kleskolleksjon der ute, men å gjøre noe som var meningsfylt for meg, forteller Spears, og beskriver kolleksjonen sin som «feminin, sexy, tøff, vakker og vintage».

Les: Kritisk til kleskjedenes kjendiskolleksjoner

Popstjernen, som slo gjennom med superhiten « … Baby One More Time» som 17-åring i 1999 og har solgt over 100 millioner album på verdensbasis, undertegnet i august ny kontrakt med plateselskapet RCA.

Planlegger nytt album

Nå bekrefter hun at hun har begynt å jobbe med neste album.

– Jeg tenker faktisk på å gi ut en ny plate. Det går sakte, men sikkert fremover, men tiden vil vise, sier Spears til NRK.

I intervjuet over forteller Spears også om hvordan det var å jobbe med norske Ray Kay, som har regissert flere av stjernens musikkvideoer.

– Han er en fantastisk regissør og veldig morsom å være sammen med. Han er utadvendt person som får meg til å føle meg komfortabel, noe som er sjeldent med regissører, forteller Spears, og sier hun gjerne vil jobbe med ham igjen.

– Hvordan vil du som rollemodell at unge folk skal se på kroppene sine når de kler seg i undertøyet ditt?

– Jeg ser ikke på meg selv som en rollemodell, men jeg håper de blir inspirert til å føle seg selvsikker, elske seg selv og føle seg verdsatt.

LikeTweet

No comments:

Post a Comment