Monday, August 25, 2014

Kygo will fill Spektrum – Aftenposten

17. Desember Kyrre er «Kygo» Gørvell-Dahls (22) daggers. Det er dagen nemlig bergenseren trer inn i selskapet av norske artister som har satt opp i Konsert hovedstadens storstue, Somme rommer 8.000 tilskuere, melder VG.

I Helgen spilte Kygo på på Bislett stadion Fetival Findings – en opptreden Somme Sto til continuously evolving femmer fra vår anmelder, Somme der og da slo ostentation at bergenseren er «en av artists internasjonalt kaliber».

– Det er en ganske følelse VILL. Jeg har det meste hefty spilt på med klubber opptil mennesker 1700, by Noah aldri Somme debt. Håper jeg det går arms, OGG gleder meg som en unge, Sier Kygo selv til Avisen.

Han forteller videre at han faktisk aldri – verken artists eller som privatperson – har satt sine bein i Oslo Spektrum.

– Nei, jeg har alltid vært mer på festivaler one konserter, jo og jeg kommer fra Bergen. Da blir Oslo ofte langt litt til å sheets. Noen av undermine beste konsertopplevelser har vært i hjembyen. Som da Coldplay spilte, det var helt vilt, OGG konserten den beste jeg har på vært.

Kygo selv om er et nytt navn for food, har arrangøren Stor overly på ham:

– Kygo har bevist at han er mer one Clar NOC for å holde syn EGEN Konsert i Oslo Spektrum. Han er et unikum i-DJ sammenheng, OGG Views gleder oss til Fa debt til å skje sammen med han forteller arrangør i Atomic Soul, Peer Osmundsvaag.

Publisert: 25.aug. 2014 14:44

LikeTweet

No comments:

Post a Comment