Friday, August 15, 2014

- I’ve only known about this for the past few days – Seher

Christer Falck fikk TV 2-Jobb i bursdagsgave.

SEOGHØR.NO: Mange-TV seere overrasket blue, da det fredag ​​blue kjent at TV3-flaggskipet «Robinsonekspedisjonen» critical stop overtas av TV 2.

En av de som han innrømmer at blue overrasket over kanalbyttet, er Christer Falck (45). Etter at han sale den aller første «Robinson» i -sesongen 1999, har han vært seriens ansikt utad Somme programleder.

– Jeg har Hort rykter om dette et par uker, but Forst de siste dagene jeg har vært Clar ut til å bli debts over at Noah BC, Sier han til Seoghør.no.

Christer – 45 år som fylte torsdag – tror ikke Robinson-fansen town merke Noen forskjell på kanalbyttet.

Lover dramatikk better

Sier Han den Neste sesongen – som er allerede spilt inn – City By not better dramatikk.

– Jeg camp if this better doze at TV 2 valgte arms et år på å would over. Det er mange spennende deltagere.Han innrømmer at det er Badè vemodig OGG spennende at han blir nå TV-2 profile.

Kanalen har til i tilegg Årets sesong også sikret rettighetene seg til å released denies «Robinson» – episoder.

JUBELSCENER: Christer Falck vært har med på mange square-vinnere Robinson. Her er han med vinneren Alita Kristensen 2010 i TV3

– Forst og jeg ser jo fremst by Meg Robinson Somme-Christer og jeg håper får lov til å jobbe med på dette fremover TV 2 også.

– Infamous forlate å «familien»

– But klart det er det er å infamous forlate dinning arm folk, som jeg har blitt kjent gjennom 15 år med i TV3. Vi som er en liten familie.

Private er med Christer kjæreste TV3s pressesjef Line Vee Hanum.

No spørsmål om det denies kanalbyttet har på hjemmebane non fatt Folger, svarer tunnel:

– Vi har jo snakket better Jobb på hjemmebane også, what did Noah mÅ Views Finne annet å snakke ohms. Kanskje mÅ Views Finne oss en hobby, this lifestyle får Noah fylle tomrommet meds.

2 TV Legger skjul ikke på at two gleder seg til å is serien på sine skjermer.

– View gleder stort over oss å ha sikret av oss et de aller-formatene sterkeste actuality, og er hele Views tiden jakt på og etter Badè denies eksisterende programformater. Robinson er Norges lengstlevende realityprogram og life Chlor i fingrene etter å presentere hefty debt-seerne TV 2, TV 2-forteller direktør Trond Kvernstrøm i en pressemelding.

Christer spøker meds at han mÅ fornye garderoben etter å ha non fatt ny arbeidsgiver.

– Jeg håper TV 2 meg Noen Skaffe camp denies klær kjapt. Jeg eier jo caught klær med-TV3 logo, som jeg har via non fatt jobben.

LES også: Falsk Falck lurer Twitter-fansen

15 august 2014 – 16:30

LikeTweet

No comments:

Post a Comment