Tuesday, August 12, 2014

The daughter’s last farewell to Robin Williams – The online newspaper

Zelda Williams (25) hyller pappa.

Sent i går kveld norsk tid ble det kjent at skuespiller og komiker Robin Williams er funnet død, 63 år gammel.

Les også: Robin Williams er død

Williams etterlater seg kone og tre barn.

På Twitter hyller datteren Zelda Williams (25) faren med et sitat fra boka «Den lille prinsen» av Antoine De Saint-Exupery:

«Du – du alene vil ha stjernene som ingen andre har dem. I en av de stjernene vil jeg bo. I en av dem vil jeg le. Som om alle stjernene ler når du ser opp på himmelen om natten… Du – bare du – vil ha stjernene som kan le. – Antonie De Saint-Exupery.»

Zelda Williams avslutter med en hilsen til faren. «Jeg elsker deg. Jeg savner deg. Jeg skal prøve å fortsette å se opp. Z».

FAR OG DATTER: Robin Williams med datteren Zelda under premieren på «Happy Feet 2» 13. november 2011.

Katy WinnAp / NTB Scanpix

Robin Williams siste bildedeling på Instagram, var en bursdagshilsen til datteren på 25-årsdagen for to uker siden.

LikeTweet

No comments:

Post a Comment