Thursday, June 25, 2015

Jennifer Love Hewitt got a son – VG

Jennifer Love Hewitt (36) og Brian Hallisay (36) er blitt tobarnsforeldre.

Skuespillerparet fikk sitt andre barn, en sønn, onsdag. Det skriver US Weekly.

Nyheten om at Hewitt og «Revenge»-stjernen ventet barn nummer to kom i januar, og det ble bekreftet av Love Hewitts pressekontakt.

– Jennifer og Brian er glade for å kunne ønske sitt andre barn velkommen til verden senere i år.

Den nye gutten, som har fått navnet Atticus, blir nå lillebroren til parets først barn, datteren Autumn James (19 måneder).

«Criminal Minds»-stjernen Hewitt åpnet opp om graviditeten i maiutgaven av American Baby Magazine.

– Jeg er takknemlig. Det går meg ikke hus forbi at muligheten for å kunne gå gravid er en gave. 

Da paret ventet sitt første barn, la ikke Love-Hewitt skjul på at hun stortrivdes som gravid.

– Noen kvinner har tøffe svangerskap. Det har ikke jeg. Det har vært ordentlig fint, og jeg har kost meg – jeg føler meg heldig, sa stjernen den gang.

Etter å satt datteren Autumn til verden innrømmet også stjernen at hun ikke lenger var opptatt av sin egen vekt. Hun hadde endret tankegang.

– Det tok ni måneder å bli sånn, og det kan ta ni måneder å komme tilbake i form. Hvis jeg har en time til å trene eller til å legge meg ned med henne i armene mine, kommer jeg til å legge meg ned, sa hun om sin egen vektøkning etter fødselen av datteren.

Hewitt og Hallisay giftet seg i all hemmelighet i mai 2013. 

LES FLERE NYHETER PÅ RAMPELYS

FØLG RAMPELYS PÅ FACEBOOK

LikeTweet

No comments:

Post a Comment