Tuesday, July 21, 2015

“Sausage” was Dad – TV 2

Øystein Pettersen (32) la mandag ut et herlig bilde av to små barnehender omkranset av et blått teppe. 

– And then we were four. #stolt #stordag #livetleker #alterbra, skriver Øystein Pettersen på bildet.

Dette er Øystein Pettersen og kona Ellen Sandbakkens andre barn. Fra før har de datteren Oda (3). 

And then we were four. #stolt #stordag #livetleker #alterbra

Et bilde publisert av Øystein pettersen (@oeysteinpettersen)

Det var i et intervju med P4 i februar, «Pølsa» kom med nyheten om at han skulle bli tobarnsfar.

– Jeg skal bli pappa igjen! Eller Vi skal bli foreldre igjen til sommeren. Det er veldig kult å være pappa! Og jeg må innrømme, jeg gleder meg mye mer nå enn jeg gjorde første gang. Første gang visste jeg jo ikke helt hva jeg gikk til, sa han i radiointervjuet.

LikeTweet

No comments:

Post a Comment