Wednesday, July 22, 2015

Charlize Theron invited President Obama on strip club – TV 2

Den 39 år gamle skuespilleren Charlize Theron var gjest hos talkshowverten Jimmy Kimmel (47) denne uken. Der fortalte hun om sitt møte med den amerikanske presidenten, skriver Fox News. 

MORSOM: Ifølge Charlize Theron skal Obama ha tatt strippeklubb-utspillet med godt humør. Foto: AFFP PHoto / Saul Loeb

Obama skal ifølge Theron ha sagt at han syns det var så fint å være gjest hos Kimmel, fordi han når ut til et yngre publikum. 

– Hvis du er ute etter forskjellige demografiske grupper, kan jeg ta deg med på strippeklubb, svarte den den sør-afrikanske skuespillerinnen. 

Theron forteller at hun i ettertid ikke fikk sove på fire uker. 

– Hver gang jeg lukket øynene, tenkte jeg ‘Å, herregud, jeg sa det.’

Ifølge seg selv sier den vakre blondinen ofte «feil ting» om hun er nervøs. 

– Det er som tourettes. Jeg vet ikke hvordan jeg skal stoppe det. Det er som verbal diaré, innrømmet hun til talkshowverten.

Obama, på sin side, skal ikke ha reagert nevneverdig på utspillet, ifølge Theron. 

– Han var så snill og morsom. Man kunne merke at jeg var skikkelig nervøs, og han var bare herlig.



LIK TV 2 Underholdning PÅ FACEBOOK

LikeTweet

No comments:

Post a Comment