Thursday, July 30, 2015

- We call Caitlyn still for Bruce – Seoghør.no

Navnesurr for Kardashian/Jenner-søstrene.

SEOGHØR.NO: Selv om det begynner å bli en liten stund siden familien Kardashian/Jenner fikk beskjed om at pappa Bruce Jenner (65) skulle få utført flere kjønnsbekreftende inngrep, innrømmer Khloe Kardashian (30) at hun fremdeles sliter med å tilpasse seg sin tidligere stefars nye identitet.

I et intervju med det australske TV-programmet «The Project» forklarte hun denne uken, ifølge HelloMagazine, at hun og flere andre familiemedlemmer fortsatt kaller Caitlyn Jenner for hennes tidligere navn:

- Vi, jeg og søstrene mine, kaller Caitlyn fremdeles for Bruce, og hun har sagt at det er helt okey for henne. Og som hun har sagt; vi kan få lov til å kalle henne hva vi vil.

Den flotte 30-åringen forklarer videre at hun noen ganger kan bli forvirret av Caitlyns stemme:

- For eksempel, når vi snakker med henne på telefonen har hun jo den samme stemmen som Bruce. Dersom jeg ikke er fysisk sammen med henne, kan jeg noen ganger glemme at jeg snakker med Caitlyn.

kim kardashian, kendall jenner, khloe kardashian, kourntey kardashian, kylie jenner

SØSTRENE SISTERS: De fire søstrene Kendall Jenner, Khloe Kardashian, Kylie Jenner, Kim Kardashian og Kourntey Kardashian er svært nære hverandre. Dette bildet la Khloe ut av firerbanden på sosiale medier tidligere i sommer. NTB Scanpix

Liker ikke sin maskuline stemme

I forrige uke avslørte Caitlyn Jenner at hun ikke likte å se takketalen hun holdt under under ESPY Awards 2015, da hun mottok Arthur Ashe-prisen for sitt mot, i reprise, fordi stemmen hennes foreløpig ikke er like feminin som resten av fremtoningen hennes.

- Det var litt vanskelig for meg å se meg selv på TV. Selv om jeg syntes at jeg så flott ut og at kjolen var fabelaktig, så har jeg fortsatt problemer med stemmen min. Den passer ikke helt til den feminine fremtoningen min. Det plager meg litt, forklarte Jenner på bloggen sin i etterkant.

- Likevel, jeg håper at folk ikke bare hører på stemmeleiet mitt, men lytter til det jeg har å si. Det er viktig for meg.

Caitlyn Jenner

STRÅLTE: Caitlyn Jenner mottok heder og ære for sitt mot under ESPY Awards i Los Angeles tidligere i sommer. NTB Scanpix

Denne uken møtte også Caitlyn Jenner ekskona Kris Jenner (59) for første gang etter kjønnsoperasjonene, skriver HelloMagazine, og ifølge nettstedet skal møtet ha vart i to timer, og skal ha vært hjemme hos Caitlyn Jenner.

Kris Jenner møtte Caitlyn

Ifølge en kilde nettstedet har snakket ble møtet mellom det tidligere ekteparet aldri filmet, ettersom Kris Jenner foreløpig ikke er klar til å la dette være en del av reality-serien «Keeping Up With the Kardashians».

- Kris er ikke helt der ennå, at hun ønsker å la dette komme på TV. Hele situasjonen er fremdeles utenfor hennes komfortsone. Det er snakk om personen hun giftet seg med, og fikk barn med. Å gjennoppta kontakten med Caitlyn er foreløpig ikke noe hun helt har klart å avfinne seg med.

bruce jenner, kris jenner

DEN GANG DA: Caitlyn Jenner da hun fremdeles het Bruce. Her med sin tidligere kone Kris Jenner i 2011. NTB Scanpix

Det var i begynnelsen av juni at Caitlyn Jenner avslørte sitt nye navn på forsiden av Vanity Fair – til ellevill jubel fra kjendisverden.

LES OGSÅ: Disse kjendismennene kritiserer Caitlyn Jenner

30. juli 2015 – 20:08

LikeTweet

No comments:

Post a Comment