Wednesday, July 15, 2015

Jennifer Lawrence tattooed symbol for water wrong – VG

H2Uh-Oh! «The Hunger Games»- stjernen tatoverte tegnet for H2O på hånden, men to-tallet havnet på feil sted.

– Jeg vet at to-tallet i symbolet for vann i tatoveringen min er høyt, og det skal egentlig være lavt, sier hun til Daily Mail.

Det var under Comic-Con at stjernen viste fram tatoveringen som hun tidligere har omtalt som «ganske tam».

<p>TATOVERING: Tatoveringen er hudfarget og skal være av symbolet vann, altså H2O. Men i stedet for at to-tallet er nedenfor bokstavene, er den oppe.<br/></p>

TATOVERING: Tatoveringen er hudfarget og skal være av symbolet vann, altså H2O. Men i stedet for at to-tallet er nedenfor bokstavene, er den oppe.

Foto: Jason Merritt, Afp

Tatoveringen er hudfarget og ser nesten ut som et arr. Lawrence forteller at hun tok den sammen med Liam Hemsworth og familien hans for å promotere den siste «Hunger Games»-filmen.

– Jeg tenkte «vel, jeg kommer alltid til å bli tørst, så jeg tar bare H2O på hånden min», sier hun.

YouTube: Lawrence snakker om tatoveringen

– Jeg skulle Googlet symbolet før jeg tatoverte det på kroppen min permanent, ler Lawrence.

24-åringen er mest kjent for sine prestasjoner i filmer som «Silver Linings Playbook», «X-Men: First Class» og «X-Men: Days of Future Past» i tillegg til «The Hunger Games»- filmene.

Hun har mottatt tre Oscar nominasjoner og ble den yngste vinneren i historien da hun vant prisen for «beste kvinnelige skuespiller» i 2013. Her ble hun kanskje mest husket for at hun snublet opp trappa da hun skulle motta prisen.

Hun gjorde det samme året etter – denne gangen på den røde løperen på vei inn til Oscar-utdelingen.

LikeTweet

No comments:

Post a Comment