Friday, August 12, 2016

Bar Refaeli was mum for the first time – Seoghør.no

Babylykke for supermodellen.

SEOGHØR.NO: Natt til 1. januar 2016 avslørte den israelske supermodellen Bar Refaeli (31) at hun og ektemannen Adi Ezra (41) skulle bli foreldre for første gang.

Nå er ventetiden over.

Torsdag 11. august fikk paret en liten datter, ifølge People.com.

Den nyfødte jenta ble født på Ichilov Hospital i Tel Aviv, og har fått navnet Liv.

Graviditeten ble kjent bare tre måneder etter at Bar og Adi giftet seg i en romantisk seremoni i hennes hjemland Israel.

Leonardo DiCaprios eks-kjæreste har dokumentert svangerskapet og sin voksende mage med fansen på sosiale medier.

- Du kan komme ut nå… Jeg er klar. Og tung, skrev skjønnheten under dette bildet på Instagram for bare en uke siden. 

 

Drømmer om mange barn

Sports Illustrated-modellen var av-og-på-kjæreste med Hollywood-stjernen Leonardo DiCaprio (41) i fem år, men i mai 2011 ble forholdet avsluttet for siste gang.

En av grunnene til at det ble slutt, skal ha vært Bars ønske om å gifte seg og stifte familie.

- Jeg tror dette tiåret kommer til å bli viet til å stifte familie. Jeg har selv fire søsken, og forhåpentligvis får jeg en stor familie selv også. Men jeg får ta en av gangen, sa Refaeli nylig til Hello! Fashion Monthly, ifølge People. 

LES OGSÅ: Leonardo DiCaprio falt for sin tiende undertøysmodell

12. august 2016 – 8:00

LikeTweet

No comments:

Post a Comment