Sunday, March 27, 2016

Crawled her house before Britney could come to visit: – Was afraid I … – kjendis.no



KONTROLL: Britney Spears' far har full kontroll på hennes gjøren og laden. Foto: NTB Scanpix

KONTROLL: Britney Spears’ far har full kontroll på hennes gjøren og laden. Foto: NTB Scanpix

Stolte ikke på Iggy Azalea.

“+ “

“+result[i].title+”

“; } filmTrailerBox.html(filmTrailerContent); } $ (‘#motetrailers-43649422 .filmTrailer .filmCover’).each(function(index) { //if the dbtvbox is present and is empty, fill it up with trending content if (isEmpty($ (this))){ $ (this).html(“

Loading…

“); feed=”q”; videoId=”trailerpark”; fetchFilmTrailers(feed,videoId,$ (this)); return false; } }); })(jQuery);

(Dagbladet): Rapper Iggy Azalea forteller at Britneys Spears’ representater gjennomsøkte huset hennes før popstjerna kunne komme på besøk.

- De kom inn og sjekket huset mitt for å være sikker på at jeg ikke hadde gjemt bort noen rare greier for å gi det til henne, sier Azalea i talkshowet Watch What Happens Live, uten å utdype hva besøket gjaldt.

Britney Spears er fremdeles umyndiggjort etter sammenbruddene på 2000-tallet, og det er faren James Spears som fungerer som vergen hennes. Han har kontroll på økonomien og alle andre store beslutninger i popstjernas liv.

Azalea mener at teamet rundt Britney Spears er livredd for at gullkalven deres skal bikke over igjen.

- De skulle forsikre seg om at jeg ikke hadde dårlig innflytelse på henne. Det er jeg selvfølgelig ikke, Jeg besto prøven. Jeg gjør jo ingen rare ting. Jeg bor ikke i en crackbule, sier Azalea.

Spears startet sin karriere innenfor underholdningsbransjen i barneshowet «The Mickey Mouse Club», sammen med blant andre Christina Aguilera, Ryan Gosling og Justin Timberlake.

Men navnet hennes kom på alles lepper da hun for alvor slo igjennom med superhiten «… Baby One More Time» som 16-åring i 1998. Siden har hun vært blant verdens største kvinnelige artister.

LikeTweet

No comments:

Post a Comment