Sunday, September 13, 2015

Hushovd fainted underwater TV recording – Aftenposten

Den ansvarlige kanalen TV 2 omtalte hendelsen, som skjedde i mai, først i en episode av «God Kveld Norge» lørdag.

- Jeg husker jeg begynte å kløne. Så tenkte jeg: «Jeg må jo dra på litt og holde pusten litt lenger.» Jeg følte jeg hadde kontroll, men plutselig var jeg borte. Det var litt skremmende. Men det var jo heldigvis noen som hjalp meg opp igjen, sa Hushovd til kanalen.

Den tidligere syklisten ble raskt dratt opp av dykkere som overvåket konkurransen.

Fått med deg denne? Hushovd starter norsk profflag – vil hente Kristoff og Hagen

- Ja, vi følte det var forsvarlig å gjennomføre denne øvelsen. Det var i kontrollerte former med flere dykkere i svømmebassenget, og han ble tatt umiddelbart opp da de så under vann hva som var i ferd med å skje. Han var borte i noen få sekunder før han kom til seg selv og da virket han veldig frisk og rask med en gang, sa kommunikasjonssjef i TV 2, Jan Petter Dahl. (©NTB)

Publisert:

LikeTweet

No comments:

Post a Comment