Sunday, September 20, 2015

The actress (29) worked for one year in order to get your dream body – TV 2

Se «The Tonight Show»-intervjuet i toppen av saken.

ENDRET ALT: Kaley Cuoco endret livsstil totalt da hun skulle fotograferes på forsiden av magasinet Shape. Foto: Faksimile / Shape.

Sitcom-serien «Big Bang Theory» har i disse dager premiere på sin niende sesong. Kaley Cuoco spiller Penny i suksesserien.

Nylig kledde hun av seg for trenings – og livsstilsmagasinet Shape.

Endret livsstil for fotoshoot

Under et intervju med Jimmy Fallon forteller skuespilleren at forberedelsene før fotoshooten ikke bare var lett. Hun lå i beinhard trening og hadde et strengt kostholdsregime før fotograferingen.

– Jeg fikk vite at jeg skulle være på coveret av magasinet ett år i forveien, så jeg hadde god tid, sier hun til Fallon på «The Tonight Show».

Cuoco forteller at hun trente hver eneste dag, og kuttet både alkohol og usunn mat som en del av forberedelsene.

– Jeg spiste så sunt og så sjeldent. Jeg var så stolt av meg selv.

Spiste bare mandler

Etter fotograferingen samlet Cuoco en stor vennegjeng for å dra ut å spise.

– Vi bestilte pasta, pizza og dessert. Men da det kom på bordet ble det for mye. Jeg bare stirret på mate og klarte ikke å spise noe. Jeg var så sulten at jeg var mett, sier hun i intervjuet.

Cuoco tok med seg noen rester hjem, og forteller Fallon at hun sto opp etter hun hadde sovnet, åpnet kjøleskapet og spiste opp alt helt alene.

– Jeg spiste bare mandler, eggehviter og luft alt for lenge, sier skuespilleren til Fallon.

Se The Tonight Show med Jimmy Fallon på TV 2s nye humorkanal, eller på TV 2 Sumo.



LIK TV 2 Underholdning PÅ FACEBOOK

LikeTweet

No comments:

Post a Comment