Tuesday, September 29, 2015

The Swedish superstar Carola have opened their home to those who had … – kjendis.no

(Dagbladet): The Swedish super star of Carola (49), kjent blant annet for lazy «Caught in a storm,” get in the disse light oppmerksomhet Noe completely annet enn musikken.

For techno uker silk pakket hun koffertene til the brink of Familiens klær, og Reiste til the greske ferieøya Kos for the Hjelpe flyktningene.

Reach the star of besluttet on hand to take the inn those who have come lengere at Ferden her. Hun has apnet hjemmet seating for five Flyktninger.



– «We Sier welcome!”

There you Expressen first omtaler Carola innsats. 49-year-old stilte today tidlig til interview on TV4 program «Nyhetsmorgon,” der hun omtaler its valg on hand to take the inn Flyktninger as «the enkleste solution akkurat reach».

– The vidunderlige man rail jeg TRAFF der nede (Kos , call note.) er på vei til Sweden, Germany og Belgia blant annet. Some Like allerede come to Stockholm. Five stykker live hjemme of megs, fast or hun in intervjuet.

For the utdype situasjonen have hun tatt til Instagram, where the star of the Publisert a sterk video of Flyktninger coming ashore on Kos in a overfylt inflatable boat. Video’s tilhørende tekst quickly or if the artist’s own struggle for flyktningene.

– – Today, jeg ikke være arrest lenger. Today vil jeg soon elle about mine livsforvandlende light og opplevelser Kos, da jeg dro down alene September 11 in a uke, for the Hjelpe til as good jeg kunne in the fight for medmenneskelighet for either brødre og søstre fra Midtøsten.

– Jeg tok in against a brother on togstasjonen in Stockholm, who came away fra the second to Germany for a uke silk. Well, they live hjemme of megs for a short time til they get a new destinasjon the forhåpentligvis get Donald his hjem writes Stjerna, og soon etter:

– We Sier «welcome»

Preget of viralbilde

The Swedish Dagens Nyheter wrote today at Carola ble sterkt touched by sterkt et bilde FOR DOGS booket tour til Kos. The corpse of three-year-old Aylan on a beach in Tyrkia rørte a lot verden, også super star of.

– Da jeg Leste on Aylan kunne jeg ikke lenger Sitte og look at. Til slutt booket jeg Reisen til Kos, where mange Flyktninger fra Bodrum in Tyrkia arrives. Day banquets arrived til og med datteren my Zoe og Barnepiken Emma til Kos, fast or Carola til Swedish Dagens Nyheter.

In 2012 adopterte Carola datteren Zoe fra Sør-Afrika.

Several åpner Dorene

Tidligere he måneden ble clear at Sir Bob Geldof has valgt on åpne Dorene til its leilighet in London Flyktninger.

«Skavlan” said the artist, as your year receiving goodies from Erik Byes Memorial Award, he ate more enn gjerne vil bosette a familie of tough.

– They are more enn velkommen. They can live there til they’ve come tenacious on fote, og s klare til å flytte videre, he said in intervjuet.

Også programs lead Fredrik Skavlan this easy tenacious prege of the refugee crisis. I et interview with Dagbladet techno uker silk, fortalte the folkekjære programlederen at «umulig on ikke be touched both humanitært og political”.

A carter kjent character who has lived hjerterom in the conflict, your hotel congener Petter Stordalen. He tilbød on housed 1,000 of them at the hotel lene sine, og inngikk a avtale with UDI.

LikeTweet

No comments:

Post a Comment