Monday, September 28, 2015

Trond Giske and Haddy N’Jie waiting baby – Aftenposten



«Hvis alt går som det skal, er vi foreldre til våren», skriver artist og programleder Haddy N’jie på sin åpne Facebook-profil.

N’jie og tidligere Ap-statsråd Trond Giske fortalte at de var blitt et par for litt over ett år siden.

«Kjære venner. Denne sommerdagen i juli, skjønte jeg at livet hadde tatt en helt ny vending. Plutselig er jeg her. Det jeg har utsatt, og avskrevet gjennom så mange år. Jeg er glad og spent og skjør og utrolig sliten hele tiden», skriver hun videre.

- Kjærlighet viktigere enn politikk

Haddy N’jie skal om tre uker lede årets TV-aksjon.

Trond Giske ble i vår valgt til nestleder i Arbeiderpartiet.

I den forbindelse fikk han spørsmålet:

- Hva føltes best: Å bli innstilt som nestleder til Arbeiderpartiet eller å ha vunnet hele Norges yndling – Haddy N'jie?

- Hehe. Kjærligheten er alltid viktigere enn politikken. Datteren min, kjærligheten, familien min går foran alt, og det har vært min prioritering, også da jeg var statsråd, svarte Giske.

- Flink til å lytte

Han har en datter på 11 år fra et tidligere forhold. I intervjuet fra april snakket han svært varmt om sin nye flamme:

- Hun har den egenskapen jeg setter høyest i verden: Hun er bunnløst snill. Og hun er veldig flink til å se og lytte til mennesker, særlig de som kanskje ikke så ofte blir hørt.

Publisert:

LikeTweet

No comments:

Post a Comment