Saturday, January 23, 2016

Jennifer Aniston will go in bikinis until she is 80 years – kjendis.no



 DROPPER IKKE BIKINIEN:  Jennifer Aniston (47) sier at hun vil bruke bikini fram til hun er 80. Foto: Scanpix

DROPPER IKKE BIKINIEN: Jennifer Aniston (47) sier at hun vil bruke bikini fram til hun er 80. Foto: Scanpix

- Ingen skal føle seg tvunget til å legge bånd på seg selv på grunn av alder, sier hun.

“+ “

“+result[i].title+”

“; } filmTrailerBox.html(filmTrailerContent); } $ (‘#motetrailers-42867503 .filmTrailer .filmCover’).each(function(index) { //if the dbtvbox is present and is empty, fill it up with trending content if (isEmpty($ (this))){ $ (this).html(“

Loading…

“); feed=”q”; videoId=”trailerpark”; fetchFilmTrailers(feed,videoId,$ (this)); return false; } }); })(jQuery);

Neste måned fyller Jennifer Aniston 47 år, men hun har fremdeles en av Hollywoods mest berømte skuespillere.

Og den vakre skuespilleren, som nylig avslørte hemmeligheten bak sitt ungdommelige ytre, har ingen planer om å legge bikinien på hylla etter hvert som hun blir eldre.

- Hvis jeg kan være den første 80-åringen som viser meg frem med hell i bikini, så er jeg klar for å gjøre det. Jeg synes ikke noen skal føle seg tvunget til å legge bånd på seg selv på grunn av alder. Det er absolutt helt tullete. Folk må selv kunne bestemme. Alle andre kan holde seg i sin egen bakgård, sier hun til People.com.  

Elsker en god fest

Aniston nekter å benytte seg av Botox for å slippe unna rynker, og har tidligere sagt at 40-årene har vært den beste tiden i livet hennes så langt.

Kanskje ikke så rart når det er perioden hun både forelsket seg og giftet seg med kjekkasen og skuespillerkollega, Justin Theroux (44).

Paret ga hverandre sine ja i en hemmelig seremoni i sitt eget hjem Los Angeles i fjor sommer, og Jennifer kunne ikke vært mer fornøyd med tilværelsen som nygift.

– Det er fantastisk. Jeg elsker det, stråler hun til nettstedet.

Feirer bursdagen i stillhet

Når det kommer til hennes forestående bursdag den 11. februar, så har den tidligere «Friends»-stjernen foreløpig ingen store planer.

– Har jeg bursdag snart? Nei, det er bare latterlig. Det kommer altfor raskt på. Jeg står over i år, ler hun til People, og legger til:

- Kanskje jeg feirer i stillhet. Men jeg elsker enhver unnskyldning til å holde en fest. 

LES OGSÅ: – Det blir ingen ordentlig «Friends»-gjenforening

Saken ble opprinnelig publisert på Se og hør
Les her.

LikeTweet

No comments:

Post a Comment