Thursday, August 20, 2015

Holder kontakten med James Bond på Twitter – TV 2

Til tross for at det er 41 år siden «The Man with the Golden Gun» kom ut på film, holder fortsatt Sir Roger Moore og Britt Ekland – alias James Bond og Mary Goodnight – kontakten.

Gjør som ungdommen

Og selv om de begynner å komme opp i en respektabel alder, er de ikke fremmede for å holde kontakten på samme måten som ungdommen gjør.

– Jeg treffer Roger Moore hele tiden. I dag er vi jo på sosiale medier, og vi Twitrer og Instagrammer. Det er moderne, vet du, sier hun til TV 2 og ler.

På Twitter kan man se at de to stjernene holder kontakten jevnlig.

Ikke eget Bond-forum

– Er du på Snapchat også?

– Nei, nei, nei!

Her kysser TV 2-reporteren Bond-piken Britt Ekland på direkten:

– Så dere har ikke et eget Bond-forum for Bond-girls?

– Nei, det er ikke kult. Men jeg er på Facetime med mitt barnebarn og så er jeg på Skype noen ganger. Jeg har vært ganske flittig på Instagram, men nå er jeg ikke det lengre, sier Ekland til TV 2 torsdag formiddag.

Syv bond-piker samlet i Oslo

Ekland er, som en av syv Bond-piker, i Oslo for å kaste glans over 50-årsjubileet til filmen «Thunderball».

Fra jubileumsfilmen er også Martine Beswik og Luciana Paluzzi i Norge, i tillegg til Tonia Sotiropoulou (Skyfall), Maryam d’Abo (The Living Daylights), Carole Ashby (Octopussy og A View to a Kill) og Carey Lowell( Licence to Kill).

De skal alle være med på arrangementet Bond Girls are Forever som er et veldedighetsarrangement til inntekt for Unicef, og hvor den digitalt nyrestaurerte filmen «Thunderball» blir vist.

De seks Bond-pikene om livet etter filmene:



LIK TV 2 Underholdning PÅ FACEBOOK

LikeTweet

No comments:

Post a Comment